Nasi Klienci mają 14 dni na zgłoszenie chęci zwrotu i kolejne 14 dni na nadanie do nas zwracanych produktów.
1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy (do pobrania poniżej).
2. Wybierz przewoźnika, którym zwrócisz paczkę.
3. Wyślij zwracany produkt na adres:
SWISSBED Sp. z o.o., Rychłowice 39, 98-300 Wieluń, tel. 530 328 228
1. Konieczne jest, aby zwracany produkt był odpowiednio zabezpieczony, tak aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
UWAGA! Prosimy nie zwracać materaca w całości rozłożonego, gdyż jego duża powierzchnia, zwiększa prawdopodobieństwo uszkodzenie w transporcie.
2. Jeśli materac posiada warstwę kokosową, prosimy, aby podczas składania znajdowała się ona po zewnętrznej części.
3. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwróconego towaru.
4. Środki zwracane są taką samą metodą, jaką było opłacone zamówienie.
5. Wymiana towaru nie jest możliwa. W sytuacji kiedy produkt nie spełnia oczekiwań Klientów, konieczny jest jego zwrot oraz złożenie i opłacenie nowego zamówienia.