POSTANOWIENIA OGÓLNE
- 1. Przedsiębiorcą prowadzącym sklep internetowy znajdujący się w domenie internetowej www.mtzz.pl, zwany dalej „Sklepem Internetowym”, jest spółka SWISSBED Sp. z o. o z siedzibą w Rychłowice 39, 98-300 Wieluń, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000992256 , NIP: 8322091886 („Sprzedający”).
- 2. W Sklepie Internetowym Kupujący mogą dokonywać zakupów materacy i innych akcesoriów sypialnianych pod marką „Materazzi” na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- 3. Umowy sprzedaży mogą być zawierane zarówno przy wykorzystaniu udostępnionego przez Sprzedającego formularza zamówienia, jak również telefonicznie.
- 4. Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@mtzz.pl, telefoniczny w dniach od poniedziałku do piątku W godzinach 8:00-16:00, pod nr telefonu: + 48 530 328 228 oraz za pośrednictwem formularza kontaktowego umieszczonego na stronie www.mtzz.pl.
- 5. Niniejszy Regulamin dotyczy zarówno Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
- 6. Liczba oferowanych Towarów objętych promocją lub podlegających wyprzedaży jest ograniczona. Realizacja Zamówień na takie Towary odbywa się w kolejności, w jakiej zostały one złożone przez Zamawiających, aż do wyczerpania zapasów.
- 7. Informacje podane na stronie www.mtzz.pl , Sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121. z późn. zm.). Stanowią one jedynie zaproszenie do składania ofert przez Zamawiających.
DEFINICJE
Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Sprzedający – SWISSBED Sp. z o.o. z siedzibą w Rychłowice 39, 98-300 Wieluń, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000992256 , NIP: 8322091886
- Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedającego pod adresem URL: www.mtzz.pl .
- Zamawiający – osoba fizyczna, która posiada zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca Zamówienia w ramach Sklepu internetowego.
- Użytkownik – każda osoba korzystająca ze strony www.mtzz.pl , Sklepu internetowego.
- Towar lub Towary – materace i inne produkty oferowane przez Sprzedającego do sprzedaży detalicznej w Sklepie internetowym.
- Cena – cena brutto Towaru umieszczona obok informacji o Towarze, nie uwzględniająca jednak kosztów dostarczenia Towaru do Zamawiającego, którą Zamawiający jest zobowiązany zapłacić Sprzedającemu za Towar.
- Zamówienie – zestaw Towarów określonych do realizacji przez Zamawiającego, zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Koszyk – narzędzie systemowe ułatwiające Klientom dokonywanie zakupów w Sklepie Internetowym, w szczególności umożliwiające gromadzenie wybranych ofert w jednym miejscu, celem złożenia zbiorczego Zamówienia. Koszyk tworzony jest automatycznie w wyniku „kliknięcia” opcji „Dodaj do koszyka”.
- Strona Towaru – podstrona na stronie www Sklepu internetowego, na której przedstawione są szczegółowe informacje na temat Towaru.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 121. z późn. zm.), zawarta pomiędzy Sprzedającym, a Zamawiającym, z wykorzystaniem strony www Sklepu internetowego.
- Konto Zamawiającego – narzędzie dostępne w systemie Sklepu internetowego, po wprowadzeniu adresu e-mail (Login) i Hasła, umożliwiające m.in. śledzenie na stronie www Sklepu internetowego etapów realizacji Zamówienia, przeglądanie historii Zamówień, edycję danych kontaktowych Zamawiającego oraz zmianę Hasła, poprawianie danych osobowych, itp.
- Formularz Rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta;
- Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży, w szczególności sposobu dostawy i płatności;
- Login – adres e-mail wskazany przez Użytkownika podczas rejestracji w Sklepie internetowym, wymagany wraz z Hasłem do założenia Konta Zamawiającego.
- Hasło – ciąg znaków liter, cyfr lub innych wybranych przez Użytkownika podczas rejestracji Konta Zamawiającego, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Zamawiającego.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z definicją zawartą w art. 22(1) Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121. z późn. zm.).
- Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu internetowego.
- Dni robocze – wszystkie dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
- Trwałość – zdolność towaru do zachowania jego funkcji i właściwości w toku zwykłego korzystania.
- Przedsiębiorca– oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
ZAKUPY W SKLEPIE
- 1. Wszystkie podane na stronie Sklepu internetowego Ceny są wyrażone w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- 2. Towary oferowane na stronie www Sklepu internetowego do sprzedaży są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.
- 3. Wszystkie materiały wykorzystywane do produkcji naszych materacy są wysokiej jakości, pierwszego gatunku i dostarczane tylko przez wyselekcjonowanych dostawców. Kolory materiałów użytych w produkcji materaca mogą się różnić od tych przedstawionych na zdjęciach, z zachowaniem ich właściwości. Aranżacje i grafiki komputerowe mają charakter poglądowy, dlatego finalny produkt może się nieznacznie od nich różnić.
- 4. Materiały, które stosujemy do produkcji to różnego rodzaju pianki poliuretanowe, lateksy, visco itp., są to produkty o wysokim współczynniku ściśliwości oraz sprężystości, dlatego jako producent zastrzegamy sobie prawo do tolerancji ujemnej i dodatniej +/- 2% na szerokości i długości materaca oraz +/- 1cm dla jego wysokości. Zamawiający proszony jest o wzięcie powyższych cech pod uwagę dokonując Zamówienia.
- 5. Zabronione jest wykorzystywanie Sklepu internetowego lub strony www.mtzz.pl przez Zamawiających, Użytkowników lub osoby trzecie do przesyłania niezamówionej informacji handlowej, tzw. spamu w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 z późn. zm.), a także wykorzystywania strony www Sklepu internetowego w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Sprzedającego.
- 6. Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe dla Zamawiającego dysponującego następującym wyposażeniem:
a. komputer PC lub inne urządzenie z dostępem do Internetu,
b. dostęp do Internetu,
c. przeglądarka internetowa, np. Firefox, Internet Explorer lub Google Chrome, itd.
d. aktywne konto e-mail., - 7. Bezpośredni kontakt Zamawiającego ze Sprzedającym jest możliwy za pośrednictwem formularza kontaktowego udostępnionego na stronie www Sklepu internetowego. Wszystkie dane kontaktowe Sprzedającego podane są w niniejszym Regulaminie oraz na stronie www Sklepu internetowego.
- 8. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych przez Klienta w Formularzu Rejestracji.
- 9. Klient ma możliwość w każdej chwili zażądać usunięcia jego Konta.
- 10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu, spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.
USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- 1. Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu polegają na, umożliwieniu Użytkownikom dokonywania zakupów w Sklepie internetowym, w szczególności z wykorzystaniem Konta Zamawiającego oraz udostępnieniu usługi „Opinie klientów”. Usługi te są świadczone 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Usługi te są nieodpłatne dla Użytkowników.
- 2. Korzystanie z usługi Konta Zamawiającego wymaga dokonania przez Użytkownika rejestracji zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- 3. Usługa „Opinie klientów” polega na umożliwieniu Użytkownikowi zamieszczenia na Stronie Towaru, za pośrednictwem formularza udostępnionego przez Sprzedającego, indywidualnej i subiektywnej opinii Użytkownika dotyczącej danego Towaru. Użytkownik nie otrzymuje żadnego wynagrodzenia od Sprzedającego ani innych korzyści za korzystanie z tej usługi.
- 4. Zamieszczając treści na stronie www Sklepu internetowego, Użytkownik dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania zamieszczanych treści. W razie jakichkolwiek wątpliwości przyjąć należy, że Sprzedający jedynie zapewnia Użytkownikom odpowiednie zasoby informatyczne do udostępniania i rozpowszechniania treści, jednak treści tych nie należy utożsamiać z poglądami Sprzedającego.
- 5. Każdy z Użytkowników ponosi odpowiedzialność za zamieszczane i udostępniane przez siebie treści poprzez korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedającego.
- 6. Użytkownicy nie mogą zamieszczać treści, które mogłyby w jakikolwiek sposób naruszać dobra osobiste osób trzecich czy Sprzedającego, czy też naruszać jakiekolwiek inne prawa osób trzecich, w tym prawa autorskie i prawa pokrewne, prawa własności przemysłowej, tajemnicę przedsiębiorstwa. Zabronione jest także zamieszczanie przez Użytkowników jakichkolwiek treści o charakterze obraźliwym, naruszających dobre obyczaje, przepisy prawne lub normy społeczne, czy też treści zawierające jakiekolwiek dane osobowe osób trzecich bez ich zgody, a także treści o charakterze reklamowym.
- 7. Zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną jest równoznaczne ze złożeniem przez Zamawiającego oświadczeń następujących treści:
a. przystępuję do korzystania z usług dobrowolnie,
b. dane zawarte w formularzu kontaktowym są zgodne z prawdą i nie naruszają praw osób trzecich. - 8. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedającego zawierana jest na czas nieoznaczony. Użytkownik może w każdym czasie wypowiedzieć tę umowę. Sprzedający może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną z 14-dniowym terminem wypowiedzenia. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną przez którąkolwiek ze stron, jak również jej rozwiązanie za obustronną zgodą jest równoznaczne z usunięciem Konta Zamawiającego.
- 9. Wypowiedzenie lub rozwiązanie za zgodą stron umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych Umów sprzedaży, chyba że strony postanowią inaczej.
- 10. Użytkownik może w każdej chwili nieodpłatnie zrezygnować z usługi „Opinie klientów”. Rezygnacja ta polega na zaprzestaniu korzystania przez Użytkownika z usługi dodawania opinii o Towarze na stronie www Sklepu internetowego.
- 11. Użytkownik może zgłosić reklamację dotyczącą usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedającego. Użytkownik proszony jest o wysłanie reklamacji zawierającej Login Użytkownika i krótki opis zaistniałego problemu na adres mailowy Sprzedającego lub pisemnie na adres Sprzedającego.
- 12. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Użytkownik zostanie poinformowany przez Sprzedającego.
ZAMÓWIENIE I ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- 1. Dokonując Zamówienia, Zamawiający może, ale nie musi zarejestrować się w Sklepie internetowym i utworzyć Konto Zamawiającego, tak, aby przy kolejnych Zamówieniach nie podawać każdorazowo danych osobowych wskazanych w ust. 1. powyżej. Rejestracja jest bezpłatna i dobrowolna. Login i Hasło mają charakter poufny. Zamawiający korzystający z Loginu i Hasła proszony jest o zachowanie tych informacji w poufności. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu.
- 2. Zamawiający proszony jest o dokonywanie niezwłocznej aktualizacji swoich danych podanych w trakcie rejestracji przy pomocy formularza dostępnego w Koncie Zamawiającego.
- 3. Każdy Użytkownik może posiadać tylko jedno Konto Zamawiającego w Sklepie internetowym. Konto Zamawiającego jest niezbywalne, Użytkownikowi nie wolno korzystać z Kont Zamawiających innych Zamawiających oraz udostępniać innym osobom możliwości korzystania z Konta Zamawiającego, w tym Loginu i Hasła dostępu do Konta Zamawiającego.
- 4. W celu złożenia Zamówienia w Sklepie internetowym Zamawiający proszony jest o dokonanie następujących czynności:
a. dokonanie wyboru Towaru, który ma być zakupiony, ilości Towaru, a także dokonanie wyboru szczegółowych parametrów charakterystycznych dla danego Towaru spośród dostępnych na Stronie Towaru (np. rodzaj produktu, materiał, twardość, rozmiar), a następnie kliknięcie przycisku „Do koszyka”,
b. wprowadzenie danych osobowych: imienia i nazwiska, ewentualnie nazwy firmy, nr telefonu, adresu email oraz adresu dostawy Towarów oraz ewentualnie, o ile Zamawiający zgłasza takie żądanie, (zgodnie z art.106b ust.5 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. -tj. z dnia 9 listopada 2018 r. DZ.U. z 2018 r. , poz. 2174 z późn.zm.- brak wskazania numeru NIP przy składaniu Zamówienia przez Zamawiającego, a tym samym wystawienie przez Sprzedającego paragonu niezawierającego tego numeru, uniemożliwia późniejsze wystawienie przez Sprzedającego faktury VAT dotyczącej tego Zamówienia) danych do faktury VAT, wprowadzenie danych osobowych i danych do wysyłki Zamówienia, a także o ile Zamawiający nie ma jeszcze utworzonego Konta Zamawiającego, a chce je utworzyć wprowadzenie Loginu i ustalenie Hasła, oraz potwierdzenie zapoznania się z postanowieniami Regulaminu poprzez odznaczenie tego faktu w panelu Zamówień, wpisanie ewentualnych uwag lub komentarzy skierowanych do Sprzedającego we wskazane do tego celu pole oraz kliknięcie w przycisk „Przejdź dalej”,
c. następnie dokonanie wyboru sposobu i dostawy kliknięcie w pole „Przejdź dalej”,
d. wybór metody płatności oraz akceptacja Regulaminu,
e. w celu zakończenia składania Zamówienia, po weryfikacji danych i informacji wprowadzonych przez Zamawiającego w celu złożenia Zamówienia i ich ewentualnej modyfikacji, jeśli wystąpiła jakaś pomyłka, kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”. - 5. Możliwe jest także dokonanie Zamówienia drogą mailowa na adres: zamowienia@swissbed.pl. W takim przypadku, Zamawiający proszony jest o podanie danych osobowych niezbędnych do realizacji Zamówienia, o których mowa w ust. 5. lit. b. powyżej. W przypadku Zamówienia złożonego drogą mailową do skutecznego zawarcia Umowy sprzedaży niezbędne jest, uprzednie potwierdzenie przez Sprzedającego treści proponowanej Umowy sprzedaży, poprzez jej wysłanie przez Sprzedającego na podany przez Zamawiającego adres email.
- 6. W przypadku braku możliwości kontaktu z Zamawiającym ze względu na błędny numer telefonu i nieprawidłowy adres e-mail Zamówienie zostanie anulowane w ciągu 14 dni od daty złożenia Zamówienia. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili nadania Zamówieniu numeru, co oznacza przyjęcie przez Sprzedającego oferty. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
- 7. Składając Zamówienie Zamawiający jest związany Regulaminem od chwili dokonania Zamówienia. Sprzedający, nie określa minimalnej wartości Zamówienia w Sklepie internetowym.
- 8. Umów sprzedaży zawieranych przy wykorzystaniu Sklepu internetowego są przechowywane przez system informatyczny Sklepu internetowego przez okres retencji danych przyjętych przez Sprzedającego, nie krótszy jednak niż obowiązujący okres przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych oraz podatkowych, a treść tych umów jest udostępniana wyłącznie stronom Umowy sprzedaży. Każdy Zamawiający, po zalogowaniu do Konta Zamawiającego, ma dostęp do wszystkim swoich Umów sprzedaży zawartych poprzez stronę Sklepu internetowego przez okres ich przechowywania w systemie informatycznym określonym w zdaniu pierwszym.
- 9. Sprzedający może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną z 7-dniowym terminem wypowiedzenia, jeśli:
a. cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest oczywiście sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Sklepu internetowego,
b. działalność Użytkownika jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób trzecich,
c. Sprzedający otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych Zamawiającego lub związanej z nimi działalności,
d. Sprzedający uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności i uprzednio zawiadomił Zamawiającego o zamiarze uniemożliwienia dostępu do Konta Zamawiającego,
e. Zamawiający lub Użytkownik dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych,
f. Zamawiający lub Użytkownik, w rażący lub uporczywy sposób, narusza postanowienia Regulaminu,
g. podane przez Zamawiającego dane adresowe są niezgodne z prawdą, a ich zgodności nie udało się usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.
PRZYZNAWANIE OCEN, WYRAŻANIE OPINII
1. Klient ma możliwość dobrowolnego wystawienia Opinii dotyczącej Sprzedawcy i Produktów zakupionych u Sprzedawcy za pośrednictwem Kanałów Internetowych Swissbed Sp. z o.o.
2. Opinie są zbierane m.in. dla następujących celów Sprzedawcy: poprawienia atrakcyjności oferty, zebrania informacji o Produktach i Usługach, doświadczeniach Klienta w tym zakresie, polepszenia zakresu oferowanych Produktów i Usług oraz umożliwienia innym Klientom zapoznania się z Opiniami. W przypadku uwag skierowanych do Sprzedawcy należy kontaktować się ze Sprzedawcą, wysyłając wiadomość zawierającą uwagi dotyczące procesu zakupowego na adres sklep@mtzz.pl .
3. Sprzedawca po dokonanych zakupach wysyła do Klienta wiadomość SMS oraz e-mail wraz z prośbą o wystawienie Opinii (zaproszenie do wystawienia Opinii) wraz z linkiem przekierowującym do wystawienia opinii w Google Moja Firma. Przesłana wiadomość umożliwia wystawienie Oceny oraz dodania własnego opisu dotyczącego Opinii. W razie braku wystawienia Opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia Opinii, Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.
4. Klient ma możliwość dokonania Oceny Produktu w skali 1-5, gdzie 1 to ocena najniższa, a 5 – najwyższa, poprzez zaznaczenie odpowiedniej liczby gwiazdek, o której mowa w pkt. 3 powyżej.
5. W celu wyrażenia Opinii Klient powinien w ramach formularza, o którym mowa w ust. 3, przyznać Ocenę oraz wpisać treść Opinii, a następnie przesłać Opinię. Opinia zostanie automatycznie oznaczona danymi, które zostały podane podczas rejestracji konta gmail.com. Przesłanie Opinii oznacza wyrażenie zgody na publikację imienia Klienta albo Nicku, którym posłużył się Klient Opinii, i korzystanie z nich przez Sprzedawcę w sposób określony w Regulaminie.
6. Wystawione przez Klienta Opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Kanałach Internetowych firmy Swissbed Sp. z o.o.
7. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów będących w ofercie Sprzedawcy lub Partnera. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów Sprzedaży w celu wystawienia Opinii.
8. Wystawiona Opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez Klienta będącego autorem Opinii. Klient może usunąć bądź zmienić opinię, bez konieczności kontaktowania się w tym celu ze Sprzedawcą.
9. Klient, który przesyła Opinię, oświadcza, że:
a) jest wyłącznym autorem wyrażanej Opinii;
b) przysługują mu wszelkie prawa do Opinii i do Nicku, w tym ewentualne prawa autorskie, licencje, wszelkie zgody wymagane przepisami prawa, umożliwiające ich wykorzystanie zgodnie z Regulaminem;
c) Opinia, w tym Ocena, odzwierciedla jego osobiste subiektywne zdanie o Produkcie, którego dotyczy;
d) ani Opinia, ani Nick nie naruszają przepisów prawa ani praw osób trzecich;
e) z chwilą przesłania Opinii wyraża zgodę na jej publikację w Kanałach Internetowych firmy Swissbed Sp. z o.o, oraz publiczne udostępnianie wraz z imieniem Klienta albo Nickiem, jak również korzystanie z Opinii w sposób określony w Regulaminie.
10. Nick i Opinia nie mogą w szczególności:
a) być sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami lub zasadami współżycia społecznego;
b) zawierać zdjęć, linków (adresy URL) do stron www, wyników testów materiałów audiowizualnych lub multimedialnych;
c) naruszać praw osób trzecich, w szczególności znaków towarowych;
d) zawierać treści wprowadzających w błąd lub fałszywych;
e) być zredagowane w sposób sugerujący, że autorem ich jest Sprzedawca lub ktoś inny niż Klient, który wyraża Opinię;
f) zawierać treści nie odnoszących się do opiniowanych Produktów, w tym uwag skierowanych do Sprzedawcy w sprawie świadczonych w Kanałach Internetowych Hebe usług lub procesu zakupowego;
g) zawierać danych teleadresowych lub adresów e-mail;
h) zawierać wirusów komputerowych lub innych szkodliwych plików;
i) reklamować lub promować usług lub produktów osób trzecich;
j) sprzyjać zachowaniom zagrażającym bezpieczeństwu, zdrowiu lub dobrym obyczajom.
11. Sprzedawca jest uprawniony do:
b) zrezygnowania z udostępniania funkcjonalności pozwalającej na wyrażanie Opinii, w tym Ocen, w Kanałach Internetowych firmy Swissbed Sp. z o.o.;
c) zgłoszenia prośby o usunięcie Opinii w przypadku, gdy Opinia rażąco narusza postanowienia ust. 10 powyżej, w szczególności jest obraźliwa, zawiera wulgaryzmy, jest niezgodna z dobrymi obyczajami lub jest nieczytelna, narusza przepisy powszechnie obowiązującego prawa lub prawa osób trzecich, w szczególności w zakresie prawa własności intelektualnej, prawa ochrony danych osobowych;
d) zwrócenia się do Klienta o wprowadzenie zmian w Opinii w przypadku, gdy Opinia w inny sposób narusza postanowienia ust. 10 powyżej.;
e) nieodpłatnego korzystania z Opinii w części lub całości w celach marketingowych lub promocyjnych Sprzedawcy w zakresie określonym w ust. 13 poniżej, w szczególności poprzez ich wyświetlanie w określonych częściach czy podstronach Kanałów Internetowych firmy Swissbed Sp. z o.o., na terenie sklepów stacjonarnych, przy czym Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyświetlania Opinii w serwisach internetowych podmiotów trzecich takich jak np. social media (np. Facebook, Instagram), porównywarki cenowe, serwisy poświęcone opiniom, oraz zamieszczania Opinii na nośnikach reklamowych, na plakatach, w reklamach prasowych, radiowych lub internetowych;
f) dokonywania opracowania Opinii i wykorzystania go w Kanałach Internetowych firmy Swissbed Sp. z o.o.;
g) dokonywania tłumaczeń i rozpowszechniania tłumaczeń Opinii.
12. Klient przyjmuje do wiadomości, że usunięcie Konta nie powoduje automatycznie usunięcia zamieszczonych wcześniej przez Klienta Opinii, które są nadal prezentowane w Kanałach Internetowych firmy Swissbed Sp. z o.o.;
13. Z chwilą przesłania Opinii Klient udziela Sprzedawcy niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej czasowo ani terytorialnie licencji do Opinii, Oceny oraz Nicku jako utworów wraz z prawem do ich sublicencjonowania podmiotom trzecim, takim jak np. social media (np. Facebook, Instagram), porównywarki cenowe, serwisy poświęcone opiniom o produktach i podmiotom oferującym usługi wyszukiwarek internetowych na następujących polach eksploatacji:
a) utrwalanie na wszystkich możliwych nośnikach;
b) zwielokrotnianie każdą techniką;
c) rozpowszechnianie, w szczególności w drodze publicznego odtwarzania, wyświetlania, wystawiania, publicznego udostępniania w dowolnym formacie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym przez Internet, wprowadzania do pamięci komputera i sieci multimedialnej;
d) wprowadzanie do obrotu w kraju i za granicą, użyczenie, najem;
e) wykorzystanie części lub całości, łącznie i odrębnie do reklamy i promocji lub w celach informacyjnych, w tym na terenie sklepu stacjonarnego firmy Swissbed Sp. z o.o.;
f) prawo wykonywania oraz zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich na polach eksploatacji określonych powyżej, w tym w zakresie tłumaczeń i ich rozpowszechniania.
15. Sprzedawca współpracuje z serwisami zewnętrznymi w celu monitorowania oraz podnoszenia satysfakcji Klientów przez umożliwienie Klientom wyrażenia opinii o świadczonych usługach. Tym samym, jeżeli Klient wyraził na to zgodę, Sprzedawca przekazuje serwisom zewnętrznym numer zamówienia wraz z adresem e-mail Klienta i numerem telefonu. Serwis następnie prześle na skrzynkę pocztową Klienta wiadomość z prośbą o wystawienie opinii o Sprzedawcy lub Partnerze oraz zakupionych Produktach. Wystawienie opinii jest całkowicie dobrowolne.
FORMY PŁATNOŚCI
- 1. W Sklepie internetowym możliwe są następujące formy płatności:
a. przedpłata na konto Sprzedającego poprzez płatność tradycyjnym przelewem,
b. za pomocą karty płatniczej,
c. za pomocą platformy płatniczej – Przelewy24 - 2. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 4 dni od złożenia zamówienia.
- 3. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
- 4. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- 1. Sprzedający dostarcza zamówione Towary wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- 2. Czas rozpoczęcia realizacji Zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty należności na rachunek bankowy Sprzedającego podany w potwierdzeniu Zamówienia, lub potwierdzenia wyboru płatności za pobraniem.
- 3. Dokonywanie Zamówień w Sklepie internetowym jest możliwe 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, jednak Sprzedający nie realizuje Zamówień w dni ustawowo wolne od pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- 4. Czas realizacji Zamówienia podawany jest przy każdym Towarze na Stronie Towaru oddzielnie i zależny jest on od czasu ustalonego przez producenta Towaru. Niektóre z Towarów produkowane są na „specjalne zamówienie”, np. gdy Zamawiający wybiera kolor tapicerki, kolor materiału obicia, wówczas czas ich realizacji uzgadniany jest indywidualnie z Zamawiającym. Zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu należnej zapłaty za Zamówienie na koncie w przypadku przedpłaty na konto Sprzedającego z zastrzeżeniem postanowień ust. 6. poniżej.
- 5. Zamówienia dokonane w Sklepie internetowym wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej. Kurier/Przewoźnik nie wnosi Towarów o wadze większej niż 31 kg do mieszkania czy domu. Zamawiający proszony jest zatem o zapewnienie we własnym zakresie odpowiedniej liczby osób potrzebnych do odebrania ciężkich Towarów i wniesienia ich do domu lub mieszkania. W przypadku niektórych Towarów, na życzenie Zamawiającego możliwa jest odpłatna pomoc przy przenoszeniu zamówionych Towarów- taką usługę należy ustalić podczas składania zamówienia. W przypadku istnienia takiej możliwości dla danego Towaru, szczegółowe informacje dostępne są na Stronie Towaru.
- 6. Podstawowy koszt dostawy danego Towaru wskazany jest pod ceną tego Towaru. Całkowity koszt dostawy uzależniony jest od wybranej przez Zamawiającego formy dostawy i widoczny jest po dodaniu wszystkich Towarów do koszyka oraz przejściu do następnego kroku: „Wybierz sposób dostawy”. Wskazany koszt dostawy uwzględnia wyłącznie jedną próbę dostawy Towaru przez przewoźnika oraz dwie próby przez kuriera zgodnie z jego świadczonymi usługami.
- 7. Przy odbiorze Towarów przez firmę kurierską, firmę przewozową Zamawiający proszony jest o sprawdzenie, w obecności kuriera lub przewoźnika czy przesyłka nie posiada uszkodzenia wynikłego z transportu, czy jest nienaruszona, zgodna z Zamówieniem. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z Zamówieniem, Zamawiający proszony jest o jej nieprzyjmowanie, spisanie wraz z przewoźnikiem/kurierem protokołu szkody oraz niezwłoczne zgłoszenie tego faktu do Sprzedającego. Jest to bezpłatna usługa, gwarantująca najwyższą jakość usług, a przewoźnik/kurier zobowiązany jest do sporządzenia protokołu szkody w każdym przypadku na żądanie Zamawiającego. W przypadku odmowy spisania protokołu szkody po stronie firmy kurierskiej/przewozowej prosimy o niezwłoczny kontakt ze Sprzedającym.
- 8. Każdy odbiór Towarów przez Zamawiającego powinien zostać pokwitowany przez Zamawiającego w sposób i formie udostępnionej przez przewoźnika/kuriera. Niedopełnienie powyższego obowiązku nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Konsumenta związanych z odpowiedzialnością Sprzedającego za wady sprzedanego Towaru z tytułu rękojmi.
- 9. Zamawiający zobowiązuje się do odbioru zamówionych Towarów, a także do zapłaty oznaczonej przez Sprzedającego Ceny wraz z kosztami dostawy zamówionych Towarów w terminie 24 godzin od złożenia Zamówienia, z zastrzeżeniem możliwości wyznaczenia dodatkowego terminu do realizacji płatności zgodnie z ust. 4 lit. b powyżej. W przypadku nieodebrania Towarów z przyczyn niezależny i niezawinionych od Sprzedającego, a zawinionych przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany jest do naprawienia szkody wyrządzonej Sprzedającemu na podstawie art. 354 § 2 w zw. z art. 486 Kodeksu Cywilnego, w szczególności zobowiązany jest do zwrotu Sprzedającemu poniesionych przez Sprzedającego kosztów transportu i/lub koszt dostawy może ulec podwyższeniu o maksymalnie 50 (pięćdziesiąt) % z uwagi na konieczność dokonania ponownej próby dostawy.
- 10. W przypadku, gdy Zamawiający nie jest Konsumentem, Sprzedający zastrzega sobie prawo własności Towaru do momentu zapłaty Ceny, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- 11. Na każdy sprzedany Towar wystawiany jest paragon fiskalny lub faktura VAT. Dokument sprzedaży stanowi pisemne potwierdzenie treści złożonego Zamówienia
- 12. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Towarów bez wad.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- 1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- 2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia: a) w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru. b) w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
- 3. W przypadku chęci skorzystania z przysługującego Państwu prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, należy użyć formularza odstąpienia dostępnego na Państwa Koncie. Prosimy o ułatwienie nam uniknięcia dodatkowych kosztów i przesyłanie zwracanych Produktów zawsze po uprzednim wypełnieniu formularza odstąpienia dostępnego za pośrednictwem Państwa Konta.
- 4. W przypadku odstąpienia przez Państwa od Umowy Sprzedaży mamy obowiązek niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dniu od dnia otrzymania Państwa oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, zwrócić Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, włącznie z kosztami dostawy (z wyjątkiem kosztów dodatkowych, które ewentualnie wynikną w związku z wyborem przez Państwa innego sposobu dostawy niż najtańszy zwykły oferowany przez nas sposób dostawy).
- 5. Do zwrotu płatności stosujemy ten sam środek płatności, którym posłużyli się Państwo podczas pierwotnej transakcji, chyba że jednoznacznie uzgodnimy z Państwem inny środek płatności. W żadnym wypadku nie naliczymy Państwu za to jakichkolwiek opłat. Możemy wstrzymać się z dokonaniem zwrotu płatności otrzymanej od Państwa do chwili otrzymania zwrotu Produktu lub do chwili, gdy przedstawią Państwo dowód, że Produkt został do nas wysłany, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
- 6. Wszelkie zwroty płatności wykonywane są automatycznie na numer rachunku bankowego użyty przez Państwa do zapłaty. W przypadku zapłaty przelewem na konto płatności zostaną zwrócone na konto, z którego dokonano przelewu. W przypadku zapłaty przez PayPal lub przy pomocy karty kredytowej zwrot nastąpi na powiązane konto PayPal lub konto karty kredytowej.
- 7. W przypadku zamówień z wyborem płatności przy odbiorze, zwrot środków wykonany będzie na konto osoby zamawiającej, podane w odstąpieniu od umowy.
- 8. Niezwłocznie po otrzymaniu od Państwa oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży bez względu czy zostało ono dokonane za pośrednictwem Konta Klienta czy w formie elektronicznej przewidzianej w ust. 3 powyżej potwierdzimy otrzymanie przez Sprzedawcę Państwa oświadczenia.
- 9. Za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania takiej rzeczy odpowiadają Państwo. W celu stwierdzania charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy mogą Państwo normalnie otworzyć lub rozpakować paczkę, by sprawdzić cechy i funkcjonowanie rzeczy oraz zbadać ją w sposób przyjęty zwyczajowo w sklepach stacjonarnych.
- 10. Zwracane Towary Zamawiający proszony jest odesłać lub przekazać na następujący adres Sprzedającego: SWISSBED, Rychłowice 39, 98-300 Wieluń, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Zamawiający poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. W przypadku mebli gabarytowych Zamawiający proszony jest o kontakt ze Sprzedającym w celu ustalenia adresu zwrotnego. Zamawiający zobowiązany jest do samodzielnej organizacji transportu zwrotnego. W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy oraz na dokumencie przewozowym należy umieścić w widocznym miejscu numer zamówienia w celu umożliwienia Sprzedającemu identyfikację zamówienia, którego dotyczy zwrot. Prosimy o zapoznanie się z zakładką zwroty, link do zwrotów. Zamawiający ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towarów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
REKLAMACJE
A. Rękojmia dla Przedsiębiorców
- 1. Sprzedający jest odpowiedzialny względem Przedsiębiorcy, jeżeli Towar ma wadę.
- 2. Jeżeli Towar ma wadę Przedsiębiorca może:
a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie;
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
Przedsiębiorca nie może odstąpić od Umowy sprzedaży jeżeli wada jest nieistotna.
b. żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady.
Sprzedający jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy.
Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Przedsiębiorcy, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę jest niemożliwe, w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów albo gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają Cenę sprzedanego Towaru. - 3. Przedsiębiorca, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres wskazany przez Sprzedającego. Koszt dostarczenia pokrywa Sprzedający.
- 4. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Przedsiębiorcy.
- 5. Przedsiębiorca traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedającego o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił Sprzedającego niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
B. Niezgodność Towaru z umową
- 1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
- 2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
b. przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
d. żądać usunięcia wady. - 3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres e mail reklamacje@materazzi.eu lub za pośrednictwem strony sklepu. Szczegółowy opis procedery zwrotu znajduje się w Regulaminie w sekcji REKLAMACJE w punkcie C. Procedura zgłaszania oraz rozpatrywania reklamacji.
- 4. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
- 5. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
- 6. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
C. Procedura zgłaszania oraz rozpatrywania Reklamacji
- 1. Zamawiający może złożyć reklamację bezpośrednio do Sprzedającego, przesyłając ją drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej: reklamacje@swissbed.pl lub pisemnie na adres Sprzedającego: SWISSBED Sp. z o.o. Rychłowice 39, 98-300 Wieluń.
- 2. Zamawiający, reklamujący Towar do Sprzedającego proszony jest, w celu usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, o podanie następujących danych: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr Zamówienia, adres e-mail oraz o dokładnie opisanie wady Towaru i żądania reklamującego.
- 3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedającego.
- 4. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego, Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu zapłaconej ceny. W przypadku udzielenia przez Sprzedającego rabatu, zwrotowi podlega cena sprzedaży po uwzględnieniu udzielonego i/lub wypłaconego przez Sprzedającego rabatu.
- 5. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Zamawiającego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że inna forma zwrotu płatności zostały uzgodnione z Zamawiającym, a w przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, także jeżeli inna forma nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW
- 1. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Sprzedającego do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Oświadczenie Sprzedającego o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich składane jest przez Sprzedawcę w formie dokumentowej na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany.
- 2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Zamawiającego będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
a. http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
b. http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
c. http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php - 3. Postępowania opisane powyżej są bezpłatne, jedyne koszty mogą się wiązać z koniecznością opłacenia ekspertyz zleconych w sprawie niezależnym rzeczoznawcom.
- 4. Pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów (dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług) pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, na szczeblu unijnym (platforma ODR).
ZASTRZEŻENIA
- 1. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
- 2. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
- 3. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
- 4. Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
- 1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
- 2. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona.
- 3. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- 1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- 2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- 3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.